Tuesday 14 November 2017

Bygnings Pålitelig Trading System


Bygg pålitelige handelssystemer Tradisjonelle strategier som utfører som de backtest og møter dine risikopremiemål. Oppbygging av pålitelige handelssystemer Tradisjonelle strategier som utfører som de backtest og møter dine risikopremiemål. En omsettelig strategi er en som passer din egen risikopremie mål og handler også i sanntid som det utfører i en utviklingsbacktest Selv om det ikke er lett å lage en omsettelig strategi, på grunn av fallgruver som strekker seg fra overdreven kurvepassing til grådighet, hvis gjort på den riktige måten, kan du oppnå et realistisk nivå av suksess. Ingen forstår dette bedre enn forfatter Keith Fitschen en tanke leder i handelssystemutvikling hvis mest populære system, Aberration, har blitt kalt One of the Top Ten Trading Systems of All Time av Futures Truth I mer enn tjuefem år har Fitschen har utviklet og aktivt handlet sine påviste systemer, og nå deler han sin omfattende erfaring på dette feltet med deg. Åpenbart og tilgjengelig, bygger pålitelige handelssystemer med en praktisk titt på nøyaktig hva som kan oppnås med en handelsstrategi. Dette inkluderer dokumenterte resultater fra noen av de beste pengestyrerne i verden de siste fem årene, metriske som best karakteriserer en handelsstrategis resultater, og et sett med spørsmål som skal hjelpe du definerer hva som vil utgjøre en omsettelig strategi i henhold til din personlige risikotakningstoleranse. Det tar også opp et av de største problemene ved å utvikle en kurvefitting og presenterer en unik metode som kalles Build, Rebuild, og Compare, eller BRAC, som kan Brukes til å bestemme graden av kurvepassing i din strategiutvikling. Med denne informasjonen i hånd, beveger Fitschen seg på å skissere to omsettelige systemer, en en kortsiktig scalping system for aksjer, og den andre en midtveis trendstrategi for varer Innføringer, utganger og handelsfiltre diskuteres ettersom disse systemene er utviklet. Ved slutten av prosessen er begge omsettelige som det er, men for å skreddersy dem til ar Angi risikobelønningsprofiler fra store aksjer og råvarekontoer til små du vil bli introdusert til noen viktige pengerhåndteringsteknikker. Fitschen utvikler også et overordnet pengestyringssystem for å handle aksje - og råvarestrategiene sammen, noe som kan gi en handelsløsning som er bedre enn enten alene. Og for de som ønsker enda mer detaljer om strategiene som er utviklet i denne boken, kan handlingene for begge systemene bli funnet på På nettstedet kan du skrive inn brukernavn og passord for å finne TradeStation Easy Language-koden og daglige signaler for dem. Skrevet med den seriøse handelsmannen i tankene inneholder Bygg Pålitelige Handelssystemer informasjon som du vil bli hardt presset for å finne andre steder fra BRAC til bar-scoring og vil gi deg en bedre posisjon til å generere realistiske handelsavkastninger over tid. Algoritmisk Trading from Home Bygg en pålitelig Linux Server. For noen uker siden lukkede jeg alle Metatrader 4-kontoene mine for å kunne begynne å handle utenom denne uprofesjonen onal trading plattform Ved hjelp av Oanda Java API som jeg bruker ved hjelp av Asirikuy Trader python front-end, har muligheten til å bevege seg utenfor Windows også blitt en realitet. Handel fra Linux er noe jeg alltid har ønsket siden Linux-operativsystemet tilbyr et mye høyere nivå stabilitet med en mye kraftigere konsollimplementering og åpen kildekode løsninger for et ekstremt bredt spekter av applikasjoner I dag skal jeg snakke om oppsettet av min Linux trading server for algoritmisk handel, hvorfor jeg bestemte meg for å sette opp det her i stedet for å bruke en online Virtual Private Server VPS, hvilke forholdsregler jeg måtte bry deg om, og hvilke distribusjons - og systemspesifikasjoner jeg har bestemt meg for å bruke til dette oppsettet. Etter å ha lest denne artikkelen, bør du kunne analysere om en Linux-hjemmehandelsserver er det riktige valget for deg og hva du må ta hensyn til før du beveger deg i denne retningen. Når du bestemmer deg for å flytte fra Windows og til en Linux-handelsserver, vil den første ting jeg vurderte var å migrere min handel til et VPS-oppsett som ligner på Windows-oppsettet jeg tidligere brukte med Linux VPS, er vanligvis billigere eller samme pris for de samme tekniske spesifikasjonene, så det virket som en god ide å migrere til en Linux-server. Gjennomgang av de kommersielle tilbudene jeg fikk, fikk jeg raskt merke til noen problemer med det som var tilgjengelig. Linux VPS tilbød bare enkeltkjerneimplementeringer for samme pris som Windows dual core-enheter og enda viktigere, var disse VPS-implementasjonene tenkt mer for web hosting enn for hosting-prosessorintensive programvareimplementeringer. som de jeg hadde tenkt å bruke til handel Mens Windows VPS-kommersielle tilbudet har tilpasset å tilby løsninger som tilfredsstiller det som handlerne bruker MT4 trenger, har Linux VPS-tilbudet vært begrenset til å tilby det web hosting-fellesskapet krever, noe som Linux VPS er mest ofte brukt for. Siden jeg skulle betale omtrent 300 USD i måneden på servere for å være vert for alle kontoene jeg ønsket å handle, ble det klart at en hjemme-løsning kan være billigere og mer egnet til mine behov. Ved hjelp av våre handelsoppsett er RAM-forbruket per konto omtrent 30-80 MB, mens behandlingsbehovene varierer avhengig av strategiene som brukes med de fleste kontoer som forbrukes grovt mindre enn 10 av en intel i7-prosessor når de utføres omtrent hvert 30. sekund For mengden kontoer jeg vil bytte til en intel i7-prosessor som er en quad-kjerne med 8 GB RAM, virket det, jeg bestemte meg også for å gå med en solid state-stasjon 100 GB for å ha pålitelig lagring Datamaskinen er koblet direkte til min internettrouter ved hjelp av en Ethernet-kabel uten Wi-Fi for å øke påliteligheten, og jeg har også lagt til et 4G-modem om 30 USD måned for å gi Internett-tilgang når min primære tilkobling er nede Datamaskinen er også koblet til en UPS Universal Strømforsyning som inneholder nok ladning til å tillate ca. 2 timer vedvarende bruk hvis strømmen går ut. Elektrisitetskostnader for denne serveren oppsettet skal være omtrent 25 USD måned hvor jeg bor, så totale kostnader er rundt 55 USD måned, inkludert det sekundære Internett-alternativet. Ved operativsystemet bestemte jeg meg for å sette opp Linux Mint i stedet for Ubuntu for å unngå noe av Canonical s bloatware, noe som gir en lignende utseende og følelse uten noen av de ekstra unødvendige kompleksiteten til Ubuntu for oppsettet jeg ønsket, bestemte jeg meg også for å gå med en desktop type distribusjon i stedet for en hardkjerneserverfordeling fordi jeg fortsatt vil kunne ha et godt nivå med vanlig brukervennlighet som brukergrensesnitt, osv. Datamaskinen er koblet til en av mine skjermer og tastaturmus via en KVM Keyboard-Video-Mouse-bryter, som gir meg tilgang til denne datamaskinen når jeg vil uten å ha et helt separat oppsett Installasjon av all min handelsprogramvare gikk uten problemer jeg kunne kompilere F4 uten problemer som jeg har gjort på Ubuntu en stund og lansere Asirikuy Trader-programmet for å koble til Oanda tra ding servere via Java API Jeg har også satt opp en BitTorrent Sync-tjeneste, slik at jeg kan sikkerhetskopiere alt under week-end klart sikkerhetskopieringer i løpet av uken er ikke ideelle på grunn av den konstante loggskrivingen til handelsinstansene, og jeg har også lagt til alle mine kontoer til systemoppstart via et enkelt skript Etter alt dette oppsettet har jeg fortsatt en god del av harddisken min 50 gratis, så 100GB-valget var bare riktig for det jeg ønsket å oppnå. Oppsettet ovenfor synes å være veldig robust The Asirikuy Trader er en veldig slank konsoll applikasjon som bare er opptatt av algoritmisk utførelse ingen bloatware som MT4 med sin markedsplass, diagrammer, osv. Slik at handelssystemer kjøres på en mye mer effektiv måte. Programmet blir også utført i en bash shell loop, så noen unntak som kan føre til at programmet krasjer, kan enkelt gjenopprettes ved ganske enkelt å starte programmet igjen. Asirikuy Trader inneholder også e-postfunksjonalitet, slik at jeg enkelt kan motta e-postmeldinger i tilfelle feil eller problem med noen av handelsinstansene som frakoblinger eller andre slike problemer Foreløpig prøver jeg demoimplementeringer av alle oppsettene jeg vil bytte live for å stryke ut eventuelle problemer før du går inn i faktisk live trading. Hittil har kjøringen vært helt in - i tråd med mine forventninger, og endelig gi meg den profesjonelle handelsoppsettet følelsen jeg alltid hadde latt etter, men aldri funnet med Metatrader 4.For denne erfaringen må jeg si at kostnadskontrollsikkerheten til en Linux-handelsservereimplementasjon kan være like god som som for en Linux VPS, forutsatt at du bryr deg om ting som redundans for internettforbindelse, sikkerhetskopiering og strømredundans. Ved Windows VPS-implementeringer er denne forskjellen ikke så sterk fordi Windows-markedet allerede har tilpasset behovene til Metatrader-fellesskapet Derfor gir jeg gode ytelsesprisforhold for disse behovene, men i Linux-markedet klarte jeg ikke å finne en kraftig løsning som tilbys m e en akseptabel ytelse til prisforhold En annen ting verdt å vurdere er server latens, hvis du er langt borte fra handelsserveren, og du er handelssystemer som opererer på en høyere frekvens, og deretter handler nærmere kilden som en tilstrekkelig VPS-vert kan gi deg kanskje være helt verdt den ekstra prisen å betale I mitt tilfelle besparelsene er enorme, fra å betale det som ville koste 300 USD måned, jeg endte med å betale betydelig mindre enn 100 USD Med den opprinnelige prisen på datamaskinoppsettet rundt 600 USD vil investeringen være helt verdt det etter noen måneder. Det er sagt at jeg er glad for å si at jeg er nå MT4 fri. Sannheten er at en Windows Linux VPS ikke alltid er verdt det. Avhengig av tilkoblingshastigheten, strømkostnadene, overflødige internettforbindelseskostnader, datakostnader osv. En lokal løsning kan være mye bedre enn en eksternt hostet løsning. Dette kan ikke være sant når du vurderer de billigste VPS-løsningene som den fryktelige VPSLand, men handler fra denne typen hosti ng er helt gal fordi nivået på pålitelighet er ekstremt lav, se min åpning senere til VPSLand. Det er også sant at hvis strømkostnadene dine er høye, kan en god Windows VPS som accuwebhosting være mer fornuftig. Hvis du vil lære mer om handel utenfor MT4 og hvordan du også kan bygge din egen handelsportefølje for å handle fra Linux, vennligst vurder å bli med på et nettsted fylt med utdanningsvideoer, handelssystemer, utvikling og en lyd, ærlig og gjennomsiktig tilnærming mot automatisert handel generelt. Jeg håper du likte denne artikkelen o. Building Pålitelig Trading Systems Tradisjonelle strategier som utfører som de backtest og møte dine Risk-Reward Goals. About denne Book. An prisbelønte system utvikler forklarer hvordan å lage, teste og implementere et lønnsomt trading system. Traders har lenge vært trukket til ideen om å oversette strategier og ideer til handelssystemer Mens vellykkede handelssystemer er utviklet, fungerer de i de fleste tilfeller veldig bra for en periode på bestemte markeder, men utfører mindre godt på tvers av alle markeder i alle tidsrammer. Ingen forstår dette bedre enn forfatter Keith Fitschen, en tanke leder i handelssystemutvikling. Nå deler han sin omfattende erfaring med Trading Strategy Generation Website. i dette feltet med deg. Trading Strategy Generation forklarer ferdigstilt hvordan du tar markedsinnsikt eller handelsideer og utvikler dem til et robust handelssystem. I det beskriver Fitschen de kritiske trinnene en næringsdrivende må følge, blant annet om å oversette markedsinnsiktet i en regler - basert tilnærming som bestemmer inngangs - og utgangspunkter for testing mot historiske data og integrering av pengehåndtering og posisjonering i systemet. Skrevet av en prisvindende systemutvikler som aktivt har handlet sine systemer i tretti år. Innfører nye ideer om pengehåndtering og posisjonering for forskjellige markets. Details nøyaktig hva det tar å bygge, teste og implementere en lønnsom teknisk trading sy stam. En følgesvenn Website inneholder tilleggsmateriale, inkludert Excel-regneark som er utformet for å rangere styrken på inngangssignaler og gi veiledning for styring av penger basert på markedsvolatilitet og porteføljeskorrelasjoner. Skrevet med den seriøse handelsmannen i tankene, er Trading Strategy Generation en tilgjengelig veiledning for bygging et system som vil generere realistiske avkastninger over tid. Innholdsfortegnelse. Copyright 1999-2017 John Wiley Sons, Inc. Alle rettigheter reservert. Om Wiley. Wiley Job Network.

No comments:

Post a Comment